X'y czy wszystko jest O.K ?

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Sob, 16 Sty 1999, 10:40:37 CET

On Fri, 15 Jan 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie są skompilowane i nie są poprawiane .. niestety. Nie by czasu. teraz
> już bedzie lepiej ale uzupełnienie zaległości potrwa jeszcze ciut.

Develowe X'y tez nie sa szczytem doskonalosci (brak przemyszkowanych
tlumaczen dzemika, brak dokladnej rozpiski uprawnien i przynaleznosci
katalogow i plikow itp..) ale duuuuze kroki juz zostaly poczynione:

1. Dzialaja ;)
2. Buduja sie z nieroota
3. sa kompresowane many, sa grupy Group(pl):
4. W miare przejzysty i czytelny spec.

My potrzebujemy ich na develu ponewaz jest to juz system nadajacy sie do
instalacji i "pracy" zarobkowej ;) (Owszem sa jeszcze byki i na biezaco
trzeba je poprawiac wiec i czasu brakuje mi na doszlifowanie speca X'owego
CVS'a itp ...)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin