User postgres

Sob, 16 Sty 1999, 22:54:14 CET

On Sat, 16 Jan 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Tomek .. dajmy sobie moze spokoj juz z tym ... Zastanowimy sie pozniej --
> jutro, po jutrze i na spokojnie.... Spawa druga czyli DoS na sendmaile:
> nie napriv tylko na liste i nie info tylko patcha i przedeszystkim DoS na
> magellana -- mam chodzacego swiezutkiego 8.9.2 ... ;)
> Jak jest podatny niech sie wysypie .... to jest w koncu maszyna do testow
> ;)

Po skończeniu czytania incoming z pld-list zajrzaem do incoming z Bugtraq.
Własnie info o tym samym DoS już tam doszło (bez exploita).
Początek listu z bugtraq:

------
Date: Sat, 12 Dec 1998 02:22:10 +0100
From: Michal Zalewski <lcamtuf w IDS.PL>
To: BUGTRAQ w NETSPACE.ORG
Subject: Sendmail 8.8.x/8.9.x bugware

Bottoms up! Two bugs (and fixes) - Sendmail 8.8.x/8.9.x.
------

Niemniej nie popuszczę :) .. zastanawiać się możemy do momentu kiedy
stanie ostatecna konfiguracja CVS. I nad SbO radziłbym nie później, a
właśnie teraz się zastanowić. Jeżeli tego nie zrobimy przy okazji obecnnie
możliwych zmian (najmniejszym możliwym kosztem) to będziemy się męczyć
dłużej.