Nowe pakiety

Marcin Korzonek mkorz w shadow.eu.org
Czw, 14 Sty 1999, 23:02:52 CET

[czwartek, 14 styczeń 1999], Artur Frysiak napisał:

> To powiem tak. Docelowo (jak tylko zrobie SSL) curl będzie obsługiwał
> https, czego nie potrafi robić wget. curl na dodatek obsługuje
> protokół gopher :-)

Hurrrrra! Będzie SSL w pld-devel! Podjąłem pewne próby pakowania SSLeay
w rpm na własny użytek, ale to była raczej namiastka speca. Mam
nadzieję, że zrobisz też apache_ssl albo mod_ssl (nie mam pojęcia który
lepszy, mi nie udało się postawić apache'a 1.3.3 + mod_ssl :(((

> BTW: SSLeay czy OpenSSL ? Może ktoś się orientuje jaki różnice w
> działaniu i licencji ?

SSLeay jest chyba bardziej popularny, ale to nie jest żaden argument
(,,1000k much itd..'').

Pozdrawiam
--
   Marcin Korzonek