postgresql na cenzorze i magellanie

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Pon, 18 Sty 1999, 10:37:05 CET

Hej!

Właśnie wrzuciłem postgresql'a w wersji 6.4.2 (ponad 5MB) na cenzora
(jestem w trakcie) i magellana.
Co zmieniłem w stosunku do wcześniejszej wersji z RH:
- dodałem polskie tłumaczenia (do sprawdzenia)
- wyrzuciłem interface dla tcl
- rozbiłem na dodatkowe trzy pakiety:
  - perl - nie wszyscy muszą korzystać z tego interface'u dla perla,
    jest parę osób, które wolą korzystać z DBI;
  - doc  - znajduje się tam dodatkowa dokumentacja w formacie HTML;
  - odbc - jak sama nazwa wskazuje.
- można kompilować ze zwykłego użytkownika, jednak nie jestem pewien
  czy inicjująca baza jest dobrze utworzona (do sprawdzenia). Znajduje
  się ona w pakiecie data. W specu od RH było wywołanie:
       su -c "polecenie_utworzenia_bazy" postgres
  Musiałem to usunąć, aby można było kompilować ze zwykłego
  użytkownika i do końca nie jestem pewien czy baza została poprawnie
  utworzona.

Pozdrawiam
	Jacek
PS.
  Dlaczego jest taki kiepski transfer do cenzora?
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl