711 contra 755

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Pon, 18 Sty 1999, 11:34:37 CET

On Mon, 18 Jan 1999, Artur Frysiak wrote:

> Proponuje zmienić grupe bazy rpm'a na wheel jeśli nie chcemy tworzyć
> dodatkowej grupy. Podobnie można/trzeba zrobić z grupą icmp tzn
> zmienić ją na wheel.

Z wheel to ja bym uwazal bo to jest grupa majaca prawo wykonac "su -"
no tak juz ten pam_wheel jest skonstruowany... Co sie tyczy drugiej sprawy
czyli grupy icmp to bedzie za moment osobny list .... RPM mozemy zmienic
na 755 ... czy dac inna (istniejaca juz obecnie grupe ..).

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin