711 contra 755

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Pon, 18 Sty 1999, 19:49:05 CET

On pon, sty 18, 1999 at 06:31:16 +0100, Wojtek Slusarczyk wrote:
> BTW1 Dosyc juz tych sprzeczek bo zdaje sie, ze zaczynamy robic niezle
> widowisko ... Zatem prosze wszystkich develowcw o wypowiedzenie
> sie po kolei w tej kwesti (bede wywolywal do tablicy jak ktos bedzie
> oporny ;)

nie, no, tego, przestańmy sie kłócić.

przecież dlatego większość z nas pracuje dla PLD, aby uzyskać 'swojego'
wymarzonego linuxa. moim wymarzonym jest nie taki, który posiada super
nowości w oprogramowaniu - chociaż, czemu nie, przy okazji - ale przede
wszystkim dobrze służy jako serwer wieloużytkownikowy dla potrzeb luserów,
którzy, przynajmniej 1%, lubią se czytać bugtraq. i chcę im jak
najbardziej utrudnić życie. bo tak płacą mi za postawienie serwera, który
DZIAŁA, umożliwiając: ircowanie, kompilację prostych programów, czytanie
poczty, postawienie własnej strony www. nic więcej mi do szczęścia nie
potrzeba. i, jak sądzę, większości z nas...

po drugie - chcę, aby miał możliwość, po ustawieniu zmiennej, rozmowy po
polsku (na każdy temat ;-).

po trzecie, aby od razu działały moje ulubione aliasy, które przydają się
wszystkim, typu psa='ps -aux|less'

coś jeszcze?

sergio
--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)