User postgres

Ziemowit Borowski Ziembor ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Wto, 19 Sty 1999, 12:48:39 CET

Tue, Jan 19, 1999 at 12:21:26PM +0100, misiek w zsz2.starachowice.pl napisał:
> Hmm. Obawiam się, że nikt kto ma zainstalowane devel nie będzie
> przechodził na stable ....
chodziło o migrację RPMów.

ATSD chyba czas na okrągły stół, z programem jaki Wojtek zaproponował.
I jakąś metodą na dalej idący metaopis niż rpm teraz pozawala.
(brakuje np. metody (lub ja nie znam) na definiowanie  makr w /usr/lib/rpmrc
(%define))