qmail 1.03

Michal Tekiela mtekiela w xox.pl
Wto, 19 Sty 1999, 18:00:04 CET

Ktoś, bodajże T.Kłoczko, wspomianł coś o qmail'u, że chciałby żeby się
znalazł w PLD. Zacząłem go więc robić, jest już pierwsza wersja rpm,
ale mam jeszcze kilka pytań:
1. standardowo qmail instaluje się w /var/qmail. Wsypuje tam wszystko
począwszy od bin do man. Niestety nie jest możliwe, bez dużych
ingerecji w src, aby to zmienić. Co więc robić. Instalować do
/usr/bin, /usr/sbin, /usr/doc/qmail, /usr/man, /etc/qmail i robić
linki w /var/qmail ?
2. jakie pakiety jescze: qmailanalog, serialmail, dotforward, ezlm ?
3. jak domyślnie dostarczać pocztę ? Czy używać procmaila, a może
do Mailboxa lub Maildira ?
Myślę że jeszcze w tym tygodniu będzie na cenzorze pierwsza wersja
próbna.
--
|  \/  | |_     | Where do you want to go to die?
|      |   |  |   mailto:mtekiela w consultant.com
|_|\/|_|   |__|   Unix specjalist, WAN/Intranet designer, Baan consultant.