Fetchpop

Michał Kuratczyk kurkens w polbox.com
Czw, 21 Sty 1999, 01:06:12 CET

1. Zgodnie z tym co obiecałem na pcol - oto jest fetchpop (choć do devela
   to się raczej nie nadaje, bo IPv6 to on chyba nie obsługuje)

2. Prosiłbym jakiegoś poliglotę o spawdzenie moich wypocin w changelog'u i
   przetłumaczenie (nie koniecznie dosłownie) tego co zostawiłem po polsku

3. Pakiet wziałem z powertoolsów i strip'y zostawiłem jak były, ale jak to
   w końcu z nimi jest?

4. Czy fetchpop powinien czepiać się jeżeli zainstalowany jest fetchmail
   (i odwrotnie)? Nie ma problemów, żeby były obok siebie, ale po co komu
   oba?

5. Dodałem "requires", ale zastanawiam się czy potrzebnie, bo w domyślnej
   konfiguracji ładuje wszystko bezpośrednio do skrzynki. Zostawić czy
   usunąć?

6. Jeżeli nie subskrybujecie pl.pregierz to ja Wam tu zaraz jakiś
   zorganizuję ;). It's...

--
Michał Kuratczyk