xdelta ready for stable & devel

Sob, 23 Sty 1999, 19:44:25 CET

Włąsnie zrobiłem pierwszy pakiet który ma już poprawnie nałożone etykiety
i zrobiomnego brancha dla stable (SPECS i SOURCES):

%cvs log xdelta.spec

RCS file: /cvsroot/SPECS/xdelta.spec,v
Working file: xdelta.spec
head: 1.13
branch:
locks: strict
access list:
symbolic names:
        STABLE: 1.13.2.1
        xdelta-1_0_0-3: 1.13.2.1
        xdelta-1_0_0-3d: 1.13
        DEVEL: 1.13
keyword substitution: kv
total revisions: 14;    selected revisions: 14
revision 1.13
date: 1999/01/23 18:17:02;  author: kloczek;  state: Exp;  lines: +20 -15
branches:  1.13.2;

- removed xdelta.magic from doc (this is now included in latest file packa).
- changed --x-includes to /usr/X11R6/lib/glib/include,
- standarized {un}registering info pages (added xdelta-info.patch),
- gzipping instead bzipping2 man pages.
----------------------------
[..]
----------------------------
revision 1.13.2.1
date: 1999/01/23 18:28:42;  author: kloczek;  state: Exp;  lines: +2 -2

- make branch for stable.

Jak wdać dla stable w tej chwili zostały usuniete dwie liniie i dwie
dodane (lines: +2 -2  .. to jest usunięcie d z Revision i w ostatnim
wpisie w %changelog).

W zależności teraz od tego czy zassie się z etykiety STABLE czy DEVEL to
dostanie się najświeższe źródła do stable i devel do wszystkich pakietów.
Jak będzie csię chciało zassać do konkretnego pakietu to ssać trzeba z
etykiety %name-%version-%revision grze w %version kropki są powymieniane
na znaki podkreślenia.

W najbliższym czasie na ftp trzeba będzie zrobić grdzię katalogi w których
bedą najświeższe rzeczy z etykiet STABLE i DEVEL (SPECS i SOURCES).

No także można uznać, że waśnie powstał pierwszy zasób wg nowej taktyki
działania. Przypomnę, że sprawy etykietowania to leży na głowie RM devel i
stable czyli Wojtka i mojej i resta tym wszystkim nie musi sobie zawracać
głowy (trochę przy tym może być do roboty).

W PLD-docs zaczołem dokument Metodology.polish.txt w którym bedę opisywał
wszystkie rzeczy związane z metodologią. Na razie jeszcze praktycznie nic
tam niema, a jak bzie coś wartego przeczytania to dam znać.