INFO: glint

Michał Kuratczyk kurkens w polbox.com
Pon, 25 Sty 1999, 21:43:25 CET

On Mon, Jan 25, 1999 at 06:44:32PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
>Wojtek uwaga (i do reszty też) żeby w polach Patch#: nie używać makr (np.
Chbya Michał... :)

>%{name}. Jeżeli zapiane jest to jako:
>
>Patch:          glint-make.patch
>
>zamiast:
>
>Patch:          %{name}-make.patch
OK. Specjalnie zajrzałem do SPECów z CVS, a tam raz tak raz siak - więc
dałem siak :).

>kloczek
>PS. Zaraz dodam do CVS .. no i czekam na dane potrzebne do założenia konta
>żebyś mógł takie rzeczy samodzielnie dodawać :)
Moje już masz.

>Jeżeli to Michał zrobił tego speca to ma on dostęp do CVS i mógł to sam
>dodać bez oglądania się na kogokolwiek :>
Zarówno z FROM jak i z changelog'a wynika, że to ja zrobiłem :), ale:

[kura] rpm $ cvs add SPECS/fetchpop.spec
cvs [server aborted]: "add" requires write access to the repository

I gdzie ten mój dostęp???

--
Michał Kuratczyk