kilka pytań

Paweł Kołodziej pkollegu w ids.pl
Nie, 24 Sty 1999, 22:58:54 CET

[piątek, 22 styczeń 1999], Marek Obuchowicz napisał(a):

> On Wed, 20 Jan 1999, Ziemowit Borowski Ziembor wrote:
> Cos mi sie zdaje ze sugestie kilku osob zostaly zignorowane....
> powtorze w takim razie co jest w debianie:
> jedna dyskietka bootujaca, ktora rozpakowuje 'base' bedacy w SIEDMIU
> dyskietkach (badz tez na CD), konfiguruje siec, odpala lilo i reboot...
> po reboocie mamy na dysku pakiety z base i wtedy dopiero uruchamia sie
> dselect gdzie wybieramy pakiety do instalacji a dyskietke bootujaca mozna
> sobie na scianie na pamiatke powiesic.
Rozumiem że ma to umożliwić instalacje z dość nietypowego nośnika,
wymagającego jakiejś specjalnej konfiguracji. Jeśli mam rację, to może
faktycznie można by było to przemyśleć. Mógłbyś podesłać listę pakietów z
tych siedmiu dyskietek ?

I jeszcze odnośnie konfiguracji. ZTCP to na początku przyjeliśmy założenie,
że w instalatorze będzie tylko naprawdę niezbędna konfiguracja (sieć + hasło
root'a + niewiele więcej). A resztę to użytkownik będzie sobie robił sam.
Natomiast jeśli wybrano instalację "nie tylko dla orłów" to po pierwszym
uruchomieniu zostanie odpalone coś w stylu linuxconf'a. Najlepiej żeby było
to coś co poprowadzi użytkownika za rękę, tak żeby prawie zielony człowiek
po odpowiedzi na kila(dzieśiąt) pytań dostał w miarę skonfigurowany system.
Tzn. taki żeby działał, ale bez wodotrysków, w szczególności żeby był
"internetem przez TP.S.A". Moim zdaniem spłodzenie takiego pld'confa przez
ludzi zajmujących się obecnie instalatorem jest w najbliższym czasie bardzo
mało prawdopodobne.
Może jest ktoś chętny ?

--
Paweł Kołodziej