Re: kilka pytań

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Wto, 26 Sty 1999, 16:02:22 CET

On Sun, 24 Jan 1999, Paweł Kołodziej wrote:

> Rozumiem że ma to umożliwić instalacje z dość nietypowego nośnika,
> wymagającego jakiejś specjalnej konfiguracji. Jeśli mam rację, to może
> faktycznie można by było to przemyśleć. Mógłbyś podesłać listę pakietów z
> tych siedmiu dyskietek ?
niestety nie mam jak teraz (używam modemu) i nie jestem połączony.

> [...]
> Natomiast jeśli wybrano instalację "nie tylko dla orłów" to po pierwszym
> uruchomieniu zostanie odpalone coś w stylu linuxconf'a. Najlepiej żeby było
> to coś co poprowadzi użytkownika za rękę, tak żeby prawie zielony człowiek
> po odpowiedzi na kila(dzieśiąt) pytań dostał w miarę skonfigurowany system.
> Tzn. taki żeby działał, ale bez wodotrysków, w szczególności żeby był
> "internetem przez TP.S.A". Moim zdaniem spłodzenie takiego pld'confa przez
> ludzi zajmujących się obecnie instalatorem jest w najbliższym czasie bardzo
Ok mogę się za to zabrać  - ale jak już wrócę do domu (teraz w wyniku
pewnych sprzeczek rodzinnych mieszkam gdzie indziej).
Czyli ferie.

--
   __       Marek "Słonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
  /' )___   Member of da GNU generation and PLD project