Python

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Wto, 26 Sty 1999, 20:15:02 CET

On Tue, 26 Jan 1999, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Witam.
>
>  Ostatnia wersja Pythona 1.5.2 to ponad 20 specow. Co gorsza ich uklad
> jest pawie calkowicie inny niz dotychczas. Mam wzwiazku z tym pytanie.
> Czy zostawic je tak jak sa i tylko potlumaczyc opisy i poporzadkowac
> artybuty etc. czy polaczyc je w wieksze sztuki zeby nie bylo tego az tyle?

... Tornado i stable ma Pythona 1.5.1 -- fajnie by bylo jak bys w ramach
PLD skorzystal/wzorowal sie na tych pakietach ... Plomby i spec sa w CVS.

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin