gdzie jest devel na CVSie?

Wto, 26 Sty 1999, 21:01:55 CET

On Tue, 26 Jan 1999, Marek Obuchowicz wrote:

> Cześć!
> Po kilku dniach z CVSem dochodzę do wniosku że jest tam stable a nie
> devel....
> a powinny być obie dystrybucje. Taki pakiet fbset na przykład - speca nie
> znalazłem...
> w setup jest protocols bez protokołów IPv6 - podajcie przyczynę aby w
> stable pomijać te protokoły (to akurat już poprawiłem zaraz będzie
> commit).

Jezeli nikt tych zasonbow tam nie wrzuci to same one tam nie wwedruja
(niestety). Dobrze by bylo niemniej integrujac obie odnogi ujednolicac juz
wyglad specow.

Na razie jest tylko kilka pakietow ktore mozna pobrac z etykiety DEVEL. Te
same zasoby zwykle maja juz porobione branche do stable i maja tez
etykiety STABLE. Pozostale zasoby to jest poprostu to co bylo w stable.