Python

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Wto, 26 Sty 1999, 23:32:38 CET

On Tue, 26 Jan 1999, Piotr Kuszewski wrote:

> Dawno, dawno temu ktoś się odgrażał, że Python w PLD będzie z NumPy.
> Dzisiaj postanowiłem się w końcu skusić i zassałem src.rpm -- moje
> rozczarowanie nie miało granic kiedy  okazało się, że w środku jest
> tylko ,,goły pyton'' bez NumPy (a może coś przeoczyłem?).

To ja bylem i puscilem mojego speca na liste. nie mam pojecia dlaczego nie
ma tego w tym ktory jest obecnie, chociaz tlumaczenia zostaly moje.
Nie wiem, byc moze numpy byl niekompatybilny z develem i Wojtek go
wywalil ;-)

> 				Piotrek

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL