kernel 2.2.x i domena pld.org.pl

Artur Frysiak wiget w usa.net
Czw, 28 Sty 1999, 20:26:07 CET

[czwartek, 28 styczeń 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

[ kernel i inne ]

> W związku s powyższym prosiłbym teraz o zgłaszanie wszystkich zasobów
> jakie dobrze żebyśmy zarejestrowali w tej domenie. Na razie to co mam
> zanotowane, to:
> - pld.org.pl - główne www (będzie jeszcze krócej choć może być to to samo
>   co www.pld.org.pl),
> - mail.pld.org.pl jako MX dla domeny pld.org.pl,
> - cvs.pld.org.pl - serwer cvs,
> - mail-arch.pld.org.pl - przeszukiwarka archiwum list.

rpm2html.pld.org.pl - webowe przegladanie dystrybucji.

> Prośba o uzupełnienie i/lib korektę powyższej listy.
> Dobrze by było żebyśmy nie skupiali w miarę możliwości więcej niż jednej
> funkcji na jednym hoście czyli żeby ogólnie przypominało to wszystko mniej
> wiecej to co jest do tej pory.
> Otwarta sprawa to ftp. Tutaj zapewne przydałoby się, żeby było to coś
> hyper szybkiego i tu spróbuję zapytać się czy TASk nie zasponsorowałby
> nast postawieniem serwera ftp.

Można zaszaleś i zarejestrować kilka "oficjalnych mirrorów" w różnych
miastach np:
ftp.wroclaw.pld.org.pl (ale to nie do mnie tylko do Sergiusza ;-)

Jeszcze pozostaje bugs.pld.org.pl do rejestrowania/śledzienia błędów i
wpadek.

Wiget

--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak