Why "proftpd: error in loading shared libraries"

Bartek Rozkrut madey w viii-lo.krakow.pl
Pią, 29 Sty 1999, 22:57:38 CET

On Fri, Jan 29, 1999 at 12:42:28PM +0100, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Tak chyba "Malaj" ... Jak to jak ... "no przecie wiecie, my sa juz na
> calym siwecie" ;)

Cos mi sie zdaje ze Malaje nie lykaja tar.gz i musza miec wszystko w rpm :)))
Wiec Pan Malaj wlaczyl przeszukiwarke i chcial of coz najnowszego rpm'a z
proftpd :)) A ze PLD-devel ma zawsze najnowszy soft w rpm'ie ;))))
Wiec znalazl biedaczek...

No chyba ze wierny fan ;)))

PS. Koniec semestru.. po wywiadowkach( :((( ) wiec mam zamiar sie wziasc za
obiecane spece do demonow zchrootowanych...
Mam male pytanko - udalo sie komus odpalic rpc.{mountd,nfsd} na prawach
zwyklego userka w grupie network(modul sockpriv lcamtufa)... teoretycznie
powinno to ruszyc.... ale co tam za pierdoly siedza w source do NFS to xxx
wie... Bedzie to znacznie okrajalo mozliwosci NFS(mountowanie filesystemow
tylko pod np. /home/nfsd/ ) ... ale jak sie liczy tylko security....
to of coz jest opcja ;)

--
e-mail   : madey w dione.ids.pl , madey w viii-lo.krakow.pl