kernel 2.2.x i domena pld.org.pl

Robert Richard George 'reptile' Wal reptile w reptile.eu.org
Nie, 31 Sty 1999, 19:48:49 CET

On 99.01.31 Michał Kuratczyk pressed the following keys:

> A może lepiej, żeby każdy miałby swój "firmowy" adres
> Imię.Nazwisko w team.pld.org.pl?
>
> PS Pozostawał by tylko problem co zrobić z Pawłami Gajdami ;).

No... ten, tego... Można im dać wstawić pierwszą literkę drugiego imienia i
liczyć, że nikt nie uzna, że są pretensjonalni? :)))

Gad

--
----------------[Gadzinka]--[ http://reptile.eu.org/ ]--<Cyber Service>--
--[Gabriel: Jerry, come here. If you were a soul, where would you hide?]-