jdk

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w lite.osi.gda.pl
Pią, 1 Sty 1999, 19:40:14 CET

On Thu, Nov 02, 2000 at 09:42:44AM +0100, Rafal Cygnarowski wrote:
:
: Witam :)
:
: czy posiadamy cos takiego, co zawiera w sobie jdk? (mam na mysli
: binarke). ibm-java tego nie posiada a potrzebuje tego do skompilowania
: programiku...
:
: nie wiem dlaczego, ale mam nieodparte wrazenie, ze bez sun-owskiej
: javy sie nie obejdzie... przygladal sie juz moze ktos temu?

Faktycznie w ibm-java nie ma 'javac' itd.
Dlaczego właściwe bronimy się przed sunowym jdk z blackdown?
Licencja?

:
:
: pozdrv.,
: rafal
:
:       rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
:          mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
: http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)