QMAIL i IPv6?

Bartek Rozkrut madey w linux.krakow.pl
Nie, 4 Lip 1999, 12:58:29 CEST

On Sat, Jul 03, 1999 at 07:06:33PM +0200, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
> musisz zaczekać do wyjścia oficjalnej wersji 0.4 (na razie mam snapshota tylko)
hmmm, a xinetd albo g2s są złe?

Mają masę możliwości, a xinetd jest już nawet szeroko stosowany i szybko
rozwijany(dwie wersje - stable i devel)...

Tylko nie wiem jak z ich bezpieczeństwem... xinetd podobno nawet jest pewny i
stabilny. (osobiście jednak bardziej mi się podoba g2s - ale słyszałem że
serkowi coś ten g2s namieszał :(

--
e-mail   : madey w linux.krakow.pl , madey w pld.org.pl