rc-scripts

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 4 Lip 1999, 16:06:21 CEST

Cze

Zauważyłem, że dużo ostatnio się zmieniło w rc-scripts i chciałem
zobaczyć czy nadają się już do użytku. Niestety jeszcze nie :-(
Oto jakie znalazłem problemy:
- /etc/rc.d/init.d/network nie ustawia ip_forward itp, chociaż
  odpowiednie funkcje najwyraźniej już są w functions.network
- Nie widzę możliwości ustawiania wielu adresów IPv4 dla interfejsu.
  Czemu? Przecież to może być bardzo wygodne. Na jednym kompie mam z
  dziesięć aliasów i na prawdę glupio to wygląda i ciężko się konfiguruje
  z tą masą plików if-cfg
- make rpm nie chciało mi działać - wszystkie pliki wrzucało do /usr,
  ale to może być problem z moim rpmem lub autoconfem.

Ale i tak nie mogę się doczekać działającej wersji.

Pozdrowienia,
       Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !