proftpd, qpopper i inne takie - może to ktoś w końcu przeczyta :]

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Czw, 1 Lip 1999, 11:47:48 CEST

Ello

To znowu ja ;). Pisałem ostatnio o problemie z proftpd. Okazało się, że winne
jest tu linuxprivs. Co lepsze, proftpd nie chce zbytnio współpracować z PAMem.
Jeśli włącze jego obsługę to nie można się zalogować, bo ciągle dostaje login
incorrect. Tak w ogóle co do linuxprivs to co to jest? Bo nie mam o tym
pomarańczowego pojęcia :].

Podobny problem, objawia się w qpopperze.

Czy ktoś się przyglądał obu tym pakietom?

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer