proftpd, qpopper i inne takie - może to ktoś w końcu przeczyta :]

Wojtek Slusarczyk wojtek w magellan.SHADOW.EU.ORG
Czw, 1 Lip 1999, 13:03:57 CEST

On Thu, Jul 01, 1999 at 11:47:48AM +0200, Michal Margula wrote:
> Ello
>
> To znowu ja ;). Pisałem ostatnio o problemie z proftpd. Okazało się, że winne
> jest tu linuxprivs. Co lepsze, proftpd nie chce zbytnio współpracować z PAMem.
> Jeśli włącze jego obsługę to nie można się zalogować, bo ciągle dostaje login
> incorrect. Tak w ogóle co do linuxprivs to co to jest? Bo nie mam o tym
> pomarańczowego pojęcia :].

A odpowiednie /etc/pam.d/<servis> masz ? Tzn do odpowiedniego pama, odpowiedni
servis -- tzn na cotribie są juz wszystkie nowe konfigi dla servisów i jest tez
nowy pam -- zaczekam jeszcze ze 2 dni (niech ludziska do konca to wytestuja) i
wstawie do devela wszystkie na raz...

Powiedziałbym SOA #1 -- ale fakt nie do konca proftpd dziala poprawnie a czy
napewno to jest wina tego modułu to jeszcze nie testowałem (brak czasu) ...

--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin