proftpd, qpopper i inne takie - może to ktoś w końcu przeczyta :]

Wojtek Slusarczyk wojtek w magellan.SHADOW.EU.ORG
Czw, 1 Lip 1999, 17:23:00 CEST

On Thu, Jul 01, 1999 at 05:17:51PM +0200, Michal Margula wrote:
> Errrr... Czy to jest psucie supportu? To jakie inne rozwiązanie widzisz?
> Bo niezbyt Cię rozumiem. Jeśli chodzi o pama to mój - pam-0.66-27.

Mówiłem... nowy pam, który jest w CVS ... trochę się różni
od starszego ... wszystkie configi do niego tez leza w CVS ...
Jeżeli nie pracujesz na tym pamie to i konfigów dla niego nie powinieneś
zmieniać w CVS .. o to chodzi ..

--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin