skad zassac pakiety

Pawel Gajda pagaj w lo13.univ.szczecin.pl
Pią, 2 Lip 1999, 12:28:55 CEST

[czwartek, 01 lipiec 1999], Piotr Meyer napisał(a):

> Nie wiem tylko, skad ciagnac pakiety: to co jest na mirrorach,
> wydaje sie byc mooocno starawe. Na pld sa dwa dzialy: stable i
> devel. Z ktorego brac???

Odkąd pakiety powędrowały do CVS nie ma kompletnego zestawu
przekompilowanych rpm-ów nigdzie (swoją drogą dlaczego? w czym
problem?).  Co nieco ma kloczek u siebie na cenzorze, a także Wojtek
Ślusarczyk na magellanie (ftp://magellan.shadow.eu.org) - ale to
jest devel, więc dla odważnych i tak dalej... ;)
Chociaż z drugiej strony devel to nadal jedyne PLD jakie mamy, jeśli
pominąć drobny szczegół w postaci braku instalatora.
Ręce opadają, szczerze mówiąc...

Paweł Gajda

PS. Za parę dni (jak tylko dojdę do siebie i zrobię porządek na
dysku) wrócę i zrobię aktualną wersję WWW.