QMAIL i IPv6?

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pią, 2 Lip 1999, 21:47:26 CEST

O ile pamięć mnie nie myli to napisałeś(aś):
> btw. myślę, że wkrótce zrezygnujemy z inetd (ale to zależy od paru drobiazgów)
> i przejdziemy na rlinetd'a. Za:

Jeśli sam się za nie zabrałeś mogę wrzucić rlidenta do CVSa i napisać speca?
Co Ty na to? Program jest całkiem przyjemny w obsłudze, więc warto spróbować.
Mam wątpliwości co do tego:

- wspiera /etc/rlinetd.d/ (każdy serwis w osobnym pliku)

gdzie to wyczytałeś? Bo ja na razie widzę tylko obsługę pojedynczego konfiga.

Pozdrawiam

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer