QMAIL i IPv6?

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Sob, 3 Lip 1999, 09:08:39 CEST

[piątek, 02 lipiec 1999], Michal Margula napisał(a):

> Jeśli sam się za nie zabrałeś mogę wrzucić rlidenta do CVSa i napisać speca?
> Co Ty na to?
rób, rób ;)

> Program jest całkiem przyjemny w obsłudze, więc warto spróbować.
Z szmerów-bajerów w rlinedzie:
- można podawać na których  IP ma słuchać (dla multichomed serwerów)
- można ustawiać nicelevel dla danej usługi (odpadną wszelkie /etc/sysconfig/usługa :>)
- chroot()owanie daemonów
- pomysłowe logowanie via sysloga
- capabilities umie
- limity (cpu,  fsize, data, stack, core, rss, nproc, nofile, memlock)

> Mam wątpliwości co do tego:
>
> - wspiera /etc/rlinetd.d/ (każdy serwis w osobnym pliku)
>
> gdzie to wyczytałeś? Bo ja na razie widzę tylko obsługę pojedynczego konfiga.
zaleca się dokładniejsze RTMFowanie:

       directory "path" ;
              This construct specifies a directory which contains
              additional  configuration files to be parsed. Pars-
              ing of these additional  files  does  not  commence
              until the current file is complete.

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support