rc-scripts

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pon, 5 Lip 1999, 10:20:55 CEST

[niedziela, 04 lipiec 1999], Jacek Konieczny napisał(a):

> Cze
>
> Zauważyłem, że dużo ostatnio się zmieniło w rc-scripts i chciałem
> zobaczyć czy nadają się już do użytku. Niestety jeszcze nie :-(
> Oto jakie znalazłem problemy:
> - /etc/rc.d/init.d/network nie ustawia ip_forward itp, chociaż
>   odpowiednie funkcje najwyraźniej już są w functions.network
tak - to nie jest jeszcze zrobione....
> - Nie widzę możliwości ustawiania wielu adresów IPv4 dla interfejsu.
>   Czemu? Przecież to może być bardzo wygodne. Na jednym kompie mam z
>   dziesięć aliasów i na prawdę glupio to wygląda i ciężko się konfiguruje
>   z tą masą plików if-cfg
poprzez pliki ifcfg-eth0:x dodajesz właśnie adresy IPv4 do _jednego_ interfejsu
którym jest eth0. w sumie trzeba jednak będzie zrobić wszystko via jeden plik konfiguracyjny
dla interfejsu .

> - make rpm nie chciało mi działać - wszystkie pliki wrzucało do /usr,
>   ale to może być problem z moim rpmem lub autoconfem.
na tym się nie wyznaje ;) makeowe rzeczy robi Artur

> Ale i tak nie mogę się doczekać działającej wersji.
U mnie działa spox tyle, że bez ustawiania ipv{4,6} forwardingu

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support