rc-scripts

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 5 Lip 1999, 11:14:11 CEST

On pon, 05 lip 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> tak - to nie jest jeszcze zrobione....
> poprzez pliki ifcfg-eth0:x dodajesz właśnie adresy IPv4 do _jednego_ interfejsu
> którym jest eth0. w sumie trzeba jednak będzie zrobić wszystko via jeden plik konfiguracyjny
> dla interfejsu .
Wlasie o to mi chodzi. Chociaz to nie takie wazne.

A kontynujac koncer zyczen, bedzie w PLD jakies wsparcie dla QoS, policy-routing, ... itp. ?

Pozdrowienia,
   Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !