rc-scripts

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pon, 5 Lip 1999, 14:58:38 CEST

On Mon, 5 Jul 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
> poprzez pliki ifcfg-eth0:x dodajesz właśnie adresy IPv4 do _jednego_ interfejsu
.. Czyli tak jak to bylo dawniej czyli np. w Redhacie.

> którym jest eth0. w sumie trzeba jednak będzie zrobić wszystko via jeden plik konfiguracyjny
> dla interfejsu .
Dodam jeszcze ze ip kuzniecowa pozwala AFAIR na dodawanie adresow ipv4 do
ifaca bez robienia aliasow. Mozna rowniez mieszac adresy ipv4 i ipv6,
chcialem to zrobic juz dawno, ale zostalem przeglosowany.
 Problem polega na tym, ze jak sie na to zdecydujemy trzeba bedzie
zrezygnowac z net-toolsow (ifconfig'a).

>  _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL