VIM i pliki tymczasowe

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Wto, 6 Lip 1999, 10:28:13 CEST

On Tue, 6 Jul 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> To też nie może być odpowiedzią.
> Tak na dobrą spraweę skoro vim nie ma błedów typu tmp race to nawet backup
> w /tmp nie jest niczym czego możnaby się obawiać (a zdaje się, że o to
> chodziło).

Tomek na prawdę nie mam zamiaru 'mysleć za kogoś' po prostu staram się
trzymać w miarę mozliwości specfikacji ... Jeżeli to Tobie nie odpowiada
po prostu w CVS popraw vima i tyle
(joe i inne w CVS sa (jeszcze) nie przystosowane...)

Wszystkie edytory w 1.3 PLD zostają ze wsparciem dla /var/state/<edytor>
I bynajmniej nie chodzi tutaj o jakieś 'extra security' zabezpieczenia
przed tmp-race itp itd. a o zdrowy rozsadek. Jezeli ktos uzywa jakiegos
edytora ktory tworzy kopie zapasowa np. w /tmp i na nieszczescie padnie w
tym czasie maszyna to po zbootowaniu fige zobaczy w /tmp ... Owszem,
wypada uzywac np TMPDIR=~/tmp ale nie kazdy moze sobie tego zyczyc ...

I bynajmniej nie sa to jakies moje wymysly, a ewentualne uwagi i
zastrzezenia powinny byc kierowane nie do mnie lecz do autorow FHS, lub na
ich liste dyskusyjna.

pozdrawiam,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148