stdin: is not a tty

Wto, 6 Lip 1999, 12:40:26 CEST

On Tue, 6 Jul 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
[..]
> ale tu chodzi o mesga odpalanego z hc-crona a nie z terma

$ man mesg

MESG(1)                Linux User's Manual                MESG(1)

NAME
       mesg - control write access to your terminal
                                           ^^^^^^^^

Może ja nie potrafię czytać ale wydaje mi się, że mesg służy do
operowania właśnie na parametrach terminala :>
Po co odpalać mesg z crona ? Równie dobrze możan także odpalać np. mc z
crona.