stdin: is not a tty

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Wto, 6 Lip 1999, 13:28:46 CEST

[wtorek, 06 lipiec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Może ja nie potrafię czytać ale wydaje mi się, że mesg służy do
> operowania właśnie na parametrach terminala :>
umiesz czytać ;)

> Po co odpalać mesg z crona ? Równie dobrze możan także odpalać np. mc z
> crona.
heh ;) przecież nie odpalam samego mesga tylko po to by zobaczyć sobie taki
komunikat.... mam po prostu w /etc/profile mesg y i bash mi to wczytuje
zawsze ....

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support