Apacz z 1.3

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Wto, 6 Lip 1999, 13:45:42 CEST

On Tue, 6 Jul 1999, Michal Margula wrote:

> Witam
>
> W rpmie apacza z develki 1.3 jest coś nie tak. Dokładniej chodzi o plik
> srm.conf, który powinien być pusty, bo jego funkcję przejął httpd.conf.
> Ale jednak zawzięcie isntaluje srm.conf, które jest żywcem wzięte
> z httpd.conf. Jednym słowem to się dubluje. To tyle, moje dwa grosze :]

Ehm .. pozostalosc po starszym apachu, juz poprawiam;

Wyhashuj `ResourceConfig' w /etc/httpd/httpd.conf ...

BTW Czy w zwiazku z tym dublowaniem zauwazyles jakies
najdrobniejsze nieprawidlowosci w dzialaniu apacha'a ?

na razie;  dziekuje za informacje,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin