Apacz z 1.3

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Wto, 6 Lip 1999, 13:51:59 CEST

O ile pamięć mnie nie myli to napisałeś(aś):
> Ehm .. pozostalosc po starszym apachu, juz poprawiam;
>
> Wyhashuj `ResourceConfig' w /etc/httpd/httpd.conf ...

już tak miałem ;)

> BTW Czy w zwiazku z tym dublowaniem zauwazyles jakies
> najdrobniejsze nieprawidlowosci w dzialaniu apacha'a ?

Nie, bo zaraz podmieniłem pliczki ;)). Jeszcze jedna uwaga. Przy upgradzie
podmienia mi pliki konfiguracyjne (dokładniej httpd.conf) i zapisuje stary
pod .rpmsave. A wydaje mi się, że powinien nowy dawać jako rpmnew. To tyle
Trzym się ;)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer