Aktualizacja PAKIETY.stan

Śro, 7 Lip 1999, 17:37:40 CEST

On Wed, 7 Jul 1999, Michal Margula wrote:

> Witam
>
> Jak przedstawia się kwestia aktualizacji pliku PAKIETY.stan. Czy jeśli robię
> nowy pakiet to tam go dorzucać? I jaką flagę mu dawać - czy ?.

Janek kontrolnie przeleciał całą listę od góry do dołu. Ja tak czy inaczej
raz dzień, dwa, trzy coś tam modyfikuję o ile stan pakietu jakoś się
ustali.
Wydaje mi się, że w zasadzie wystarczy jeżeli osoby w tej chwili
decydujące o przepuszczeniu jakiegoś pakietu będa ten plik modyfikować (w
tej chwili są to Janek, Artur i ja).
Tak czy inaczej .. w momencie kiedy zdecyduję się zajrzeć do pakietu to o
ile przejdzie on budowanie via builder na wszystkich platformach to
modyfikuję status pakietu i najczęściej pakiety zmieniają się na plus ale
także i na minus.