PLD CVS: SPECS misiek

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Nie, 11 Lip 1999, 15:09:30 CEST

[niedziela, 11 lipiec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> [..]
>
> A z jakim egid chodzi proces odbierajacy połączenia w qmailu i czy nie
> może to być bin ?
co Ci się z tym qmailem ubzdurało ? :-)
powiedzmy, że mam:
finger stream   tcp     nowait  nobody    /usr/sbin/tcpd  in.cfingerd
i wyjaśnij mi teraz w jaki sposób tcpd ma przeczytać konfigurację ?

być może rozwiązaniem było by danie sgida tcpdowi tak by mógł dobierać
się do konfigów no ale nie wiem co na to powiedzą deamony (jeśli
będą odpalane jako np. bin)

> Z innej beczki.
> Przyglądam sie właśnie rlinetd i dochodzę do wniosku, że możnaby spróbować
> wywalić inetd na zbity pysk. Co na to inni ?
imho jeszcze za wcześnie ... rlinetd zapowiada się nieźle ale jeszcze
nie jest na tyle stabliny itp by wywalać inetd.

> Czy ktoś tego używa wogóle już i jeżeli tak to czy mógłby się podzielić
> obserwacjami i szansami wykonania takiej wolty bez skręcenia sobie karku ?
rlinetd jak narazie robi mi qq w 2 momentach (wersja devel) więc musimy jeszcze
zaczekać ;)

> W każdym bąć razie rlinetd wydaje się o tyle dobry, że jest przeźroczysty
> od strony tcpd .. znaczysię można go dalej stosować i tutaj przynajmniej
> nie byłoby wyrwy w funkcjonalności całości (z g2s czy tcp serverem było tu
> gorzej).
ja chce urla (działającego) do g2s...

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support