dokumentacja (tylko) w sgml-u

Pon, 12 Lip 1999, 18:10:01 CEST

On Mon, 12 Jul 1999, Ziemek Borowski wrote:
[..]
> Nie. Tomek. To nie da rady. Tj. wierzę, że potencjalnie możliwa i sensowna
> jest konwersja man->docbook i texinfo-> docbook/inny sensowny dla pisania
> dokumentacji softwarerowej SGML. Ale cZysty text i konwersja do sensownego SGMLa?
> Automatycznie? Forget.

No dobra. Zróbmy tyle ile można. Reszta na potem. Jezeli ydałoby sie
wyrugować dwa formaty na rzecz używania innego który miałby być i tak
docelowym na dłuższą metę to i tak dobrze. Jeżeli na początek jeden z nich
udałoby się wyrugować zakładając, że sgml na dłuższa metę byłby docelowym
i jedyny to też dobrze.

> I co gorsza, myślę, że istotniejsze jest dla nas (tak,
> wziąłem urlop, by pociągnąc trochę swoje hobbies i polikwidować zaległości
> w różnych chałturach ;-) jest doprowadzenie całości do działania.
> Potem, jak będziemy mieli jakąś dającą się zainstalować całość (klasy co
> najmniej PLD-devel z początków stycznia br.) możemy myśleć o takich sprawach.

To można robić równolegle. Od tego jest CVS żeby takie rzeczy nawet w
trakcie łykać.

> W istocie tak. W realizacji nie.

Podrąże jeszcze temat po mimo tego, że najwyraźniej chcesz mnie zniechęcić
(nie dam się tak łatwo :). Co w tej chwili stoi na przeszkodzie
przekonwerowania manów na sgml ?