Xy i GLX

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pią, 16 Lip 1999, 15:20:27 CEST

On Fri, Jul 16, 1999 at 02:44:38PM +0200, tomasz.sterna w ccbeverages.com wrote:

> acha..
> tego nie wiem - bo nie wiem co to GLX.. =/

Mniej więcej OpenGL for X. Czyli obsługa możliwości 3D karty.
Gdybym miał używać Xów bez GLX, to bym został przy Virge, a nie kupował
Rivę.

Pozdrowienia,
      Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !