Coda, inn, boa...

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pią, 16 Lip 1999, 18:23:16 CEST

On Fri, Jul 16, 1999 at 06:00:38PM +0200, Jan Rekorajski wrote:
> Czy ktoś się zna na tym co w temacie?
> Boa co prawda zrobiłem, ale reszte warto żeby zrobił ktoś kto wie o co tam
> chodzi.

Ja próbowałem Codę. Myślałem, że to taki rozproszony filesystem, co jak
sobie postawię, to będę mógł założyć wygodny filesystem na moich dwóch
maszynka. Ale to olbrzymie krówsko, do końca nie udało mi się tego
uruchomić, niezbyt się trzyma UNIXowych standardów (montowanie tam
wygląda trochę inaczej) i nie zalecają trzymania klienta i serwera na
jednej maszynie. W końcu stwierdziłem, że to nie dla mnie.

Pozdrowienia,
      Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !