Głupie pytanie nr 2

Pią, 16 Lip 1999, 23:03:53 CEST

On Fri, 16 Jul 1999, Michal Margula wrote:

> Witam
>
> Ponownie mam głupie pytanie :]. Czy apacz pld 1.3 wymaga rekompilacji aby
> używać php3 czy wystarczy jedynie zrobić do niego moduł mod_php?

Dodać mod_php. i dodać w httpd.conf ładowanie modułu przy starcie. Dobrze
byłoby wymyśleć jakiś standard operowania na konfiguracji modułów. Może
osobny plik /etc/httpd/modules.conf który możnaby uzupełniać dopisując
wręcz wpis, a usuwać przez grep -v.

Bierzący apache jaki dzisiaj zrobiłem ma jeszcze mały błąd przy dodawaniu
użytkownika w %pre. Postaram sie to uzupełnić jutro (zaraz spadam) i
indianin powinien się juz nadawać do szerszego testowania i dalszego
uzupełniania o kolejne moduły. Może zreszta też jutro spróbuję to zrobić
gdyż z samego indianina przydałoby się wydzielić przynajmniej jeden moduł
z proxy i jeżeli miałby być wydzielany to już dobrze żeby się
automagicznie {de}rejestrował przy {de}instalacji. Czyli jak dobrze
pójdzie to będzie już template jak takie rzeczy robić. czy ktoś orientuje
się czy kolejność wpisów z modułami ma jakieś znaczenie (wydaje mi się, że
nie) ?

Tutaj jeszcze dygresja. Otóż sugeroałem Arturowi żeby pakiety z modułai
nazywać w jednolity sposów tak jak obecne moduły perlowe wpadają w pakiety
perl-*. Powiedziałem, że mi jest obojętne jak ale żeby było jednolicie i
zdecydował, żeby było to apache-mod_* i prosiłbym o trzymanie tej
konwencji (w razie czego uwagi do Artura ;).