PLDconfig, linuxconf

Bartosz Waszak waszi w PLD.org.pl
Czw, 15 Lip 1999, 15:52:14 CEST

Jakiś czas temu na tej liście toczyła   się dyskusja na  temat linuxconfa,  a
mianowicie  pozbycia się jego śladów z  rc-scriptów,  jak sądze już wyleciał.
Interesuje  mnie jedna   rzecz   czy  jak będzie   ten pldconfig (jego zakres
działań będzie podobny do linuxconfa). Odnośnie tego mam  propozycję jeśli ma
być  on zmodularyzowany,   moduły  powinny  być niezależne od konsoli,   Xów.
Rozumiem  przez  to , że moduł będzie się komunikował z otaczającym "światem"
przez funkcje typu show, ask_user, radio_button, checkbox itp,  które były by
zdefiniowane  w głównym programie,  umożliwiło  by to  w późniejszym   czasie
stworzenie do xpldconfiga   ,który  by zawierał definicje tych funkcji, przez
co moduły byłyby niezależne od trybu xpldconfiga.  Nie  wiem czy może  już na
to wpadliście na coś podobnego wcześniej, ale ja widzę to w taki sposób.

--
                Bartosz Waszak               Email1: waszi w pld.org.pl