Głupie pytanie nr 2

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Sob, 17 Lip 1999, 22:23:38 CEST

On Fri, 16 Jul 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> pójdzie to będzie już template jak takie rzeczy robić. czy ktoś orientuje
> się czy kolejność wpisów z modułami ma jakieś znaczenie (wydaje mi się, że
> nie) ?

Zasadzniczo kolejność nie ma znaczenia, ale kiedyś spotkałem się
z przypadkiem że miała. Nie pamiętam gdzie co to było, ale taki przypadek
miał miejsce.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.