Wakacyjna nuda :]

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pią, 23 Lip 1999, 12:35:30 CEST

[środa, 21 lipiec 1999], Michal Margula napisał(a):

> Witam
>
> Wakacje w toku, a ja nie mam co robić :>. Wyjeżdżam za tydzień, ale w tym
> czasie chciałbym jeszcze coś zrobić. Są może dla mnie jakieś wolne pakiety
> do popsucia? ;). Jeśli chodzi o snapa rlinetda, to nie mogę go skompilić,
> dostaję:
>
> In file included from cleanups.c:4:
> data.h:37: parse error before `cap_t'
> data.h:37: warning: no semicolon at end of struct or union
> data.h:45: `setgid' redeclared as different kind of symbol
> /usr/include/unistd.h:629: previous declaration of `setgid'
> data.h:50: parse error before `}'

Na jajcach 2.3.x są problemy z kompilacją, a zdaje się że takowe jajco masz.

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support