Instalacja rpm-a

Wto, 27 Lip 1999, 19:55:35 CEST

On Tue, 27 Jul 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Czytaj uwazniej moje listy ...
> Nie napisalem, że nie będzie działać, ale że w wypadku upgrade do
> RH-6.1, mogą wystapić poważne kłopoty ...

Wiesz zdajesz suię wiedzieć więcej o RH 6.1 mniż reszta moze w takim razie
podzielisz sie tym co moze stanąć na przeszkodzie ?

O db3 już napisałem, o różnicach w makrach także. Także o tym że w RH
zastanawiają sie nad przejściem na FHS też i że w zwiazku z tym baza trafi
do lokacji jaką używamy czyli do /var/state/rpm.

.. więc co jeszcze ?