Witam.

Zbigniew Zarzeczny zbigiz w friko1.onet.pl
Czw, 29 Lip 1999, 09:00:08 CEST

Cze !!!
Mam 16 lat, jestem gufniasz i dlatego sie wtrace, zeby wam
popszeszkadzac ;-)
Uwazam ze na razie za malo wiem, by pomoc w pisaniu, ale pare
nie(calkiem)glupich pomyslow doloze.
Uwazam ze trzeba popracowac nad jaka taka wersja np 0.0000001 gotowa do
instalacji, aby pokazac mniej wiecej co to ma byc; to powinno
przyciagnac troche osob. Pierwsza versja i tak nie pobije RedHata.
Moglibyscie popisac do linux+ Linux&Unix zeby umiescili jakies
informacje o postepach; jak sie poprosi to sie chyba zgodza na maly
kawalek strony (w ramach poparcia dla pojektu) na ktory mozna by cos
niecos o tym napisac. Moze ktos sam sobie np. spolszcza komunikaty, czy
cos tam wlasnego pisze, nie wiedzac o Was.
Poza tym napisze troche ludzi ktorzy jak np. ja maja nikle pojecie o
trorzeniu dystrybucji ale maja cenne rady, ktore pomoga pld stac sie
najbardziej wartosciowa dla polskiego usera.
Mozna pokrecis sie po czesciej odwiedzanych stronach o linuksie i
poprosic o umieszczenie banera, czy linku.
Nie wiem jak to wyglada obecnie, ale moze daloby sie nawiazac wspolprace
z innymi ktorzy tlomacza stuff na linuxa. Nie wiem jak Wy, ale JTZ i KDE
chyba to robia dluzej (jak nie to przepraszam), moze maja jakies rady,
czy pomoce.
ostatnie, zeby nie odrywac od pracy, to aby popisac na kaciki
informatyczne, czy Linuxowe na uczelniach wyzszych (jakis w miare
oficjalny list/broszure informacyjna) to moze ktos wartosciowy sie
przylaczy.

Chcialbym pomoc, ale nie umiem zbyt wiele, a takze nie mam duzo czsu
(pracuje robiac strony WWW).
Dlatego pomyslalem, ze jakby wam to nie przeszkadzalo to przedstawilbym
projekt graf. nowej strony, bo ta nie ptezentuje sie wystarczajaco
dobrze jak na przyszly dominujacy Linux w Polsce. Jezeli nie mielibyscie
wiele przeciwko temu porobie troche, i przedstawie taki mniej wiecej
skonczony uklad nowej strony. Nie gwarantuje, ze to bedzie ladne i
uzeteczne, ale chyba nie szkodzi wam sprobowac; nie ?
a ja chcialbym choc trochedolozyc do tego projektu

Zbigniew "Zbigi" Zarzeczny
zbigiz w friko.onet.pl