Parę ogólnych pytań

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pią, 2 Lip 1999, 11:45:42 CEST

[czwartek, 01 lipiec 1999], Michal Margula napisał(a):

> Witam
>
> Chciałem zapytać o parę ogólnych spraw. Nie bijcie jeśli to są pytania zbyt
> lamowate ;).
>
> Otóż chcę zrobić qpoppera, który będzie działał z qmailem. Jak go nazwać?
> qpopper-qmail?
Najlepiej by było zrobić qpoppera, któremy "włącza się" Mailboxa via opcję
ale do tego trzeba znać C :) Pozatym qpopper 3.0 beta krąży w okolicy.
I jeszcze jedna sprawa ... qpopper odpada jeśli działamy z Maildirem, a tak
jest skonfigurowany defaultowo nasz qmail.

> Gdzie szukacie paczy dla IPv6? Czy coś takiego istnieje dla qpoppera?
ftp.inner.net/pub/ipv6 ale outdated

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support