VIM i pliki tymczasowe

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 5 Lip 1999, 17:22:52 CEST

On Mon, Jul 05, 1999 at 03:21:58PM +0200, Michal Margula wrote:
> Witam
>
> Od pewnego czasu vim nie chce mi tworzyć plików zapasowych. Kiedy daję
> <ESC>:wq on pisze:
>
> "plik" Cannot create backup file (use ! to override)
>
> Co może być powodem?
Nie może zapisać pliku "plik~".

Nie wiem kto wrzucił przykładowy vimrc do /usr/share/vim - on nie
powinien być instalowany standardowo - VIMa też używają admini, a na
przykład ja jako admin nie lubię dużo plików "*~" w /etc (Później mi
startuje interfejsy eth0 i eth0~ na ten przykład :-) ).

Podświetlanie szukanych wyrażeń też jest denerwujące.

Proponuje wyhashować wszystkie takie "udogodnienia" z
/usr/share/vim/vimrc. Jak ktoś będzie chciał zrobi sobie swoje .vimrc, a
problemów będzie mniej.

Pozdrowienia,
        Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !