Re: Przyjmowanie nowych pakietów

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Śro, 7 Lip 1999, 16:05:59 CEST

On Wed, 7 Jul 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jeżeli nie masz praw zapisu w CVS to przeczytaj
> http://www.pld.org.pl/devel/pld-cvs-faq.html
>
> i na pld-cvs w pld.org.pl podeślij potrzebne do założenai konta dane.
Konto już mam :-)

> Tymczasowo mozesz wrzucić materiały jakie masz na
> cenzor.zie.pg.gda.pl/pub/Incoming lubp podaj URLa gdzie to masz.
OK. Materiały zaraz wrzucę - źródła, speca i patcha. A swoją drogą, jest
jakaś metoda abym mająć konto w cvs-ie mógł wrzucić coś zupełnie nowego,
coś czego jeszcze nie ma ? .... (najlepiej opis "łopatologiczny" :-)

> Jak będziesz miał konto w repo to będzies mógł ten i inne pakiety
> konserwować juz sam bez komunikowanai się z innymi.
OK. Jak tylko wrzucę, będę czekał z niecierpliwością na recenzje - to w
sumie moja pierwsza "produkcja" ;-)
Pozdrawiam
Jasio

Jacek Rzęsista